A Tenger

 A római életben az is szép, hogy munka után vagy hétvégén kurta 40 perc alatt ki lehet érni 1-2 tengerparti strandra. Augusztusban nem is találkoztam nagyon római lakossal a városban, mert mindenki vidéki  nyaralójában húzza ki a legforróbb hónapokat. Én szombaton vagy vasárnap vonatra pattanok és leggyakrabban Santa Marinella megállóban kötök ki, ahonnan 3 perc séta a tengerpart és még egy hangulatos kisváros is van helyben. A napernyők és ágyak nem  olyan olcsók mint Ostiában, de kényelmesebb a kiutazás. Ostia olyan tengerpart, ahova a városi HÉV-vel is ki lehet jutni, de pont emiatt zsúfoltabb is,hangos a zene  és  tetoválás nélkül meztelennek számítok. Én inkább a nyugdíjasokkal érzem jól magam a másik tengerparton.  :D Ők még a klasszikus aranyláncos olasz bácsik és mammák unokákkal. Nekem jobban megtestesítik azt a nosztalgikus Olaszországot amit a régi filmekből ismerek.

Nem a világ legszebb tengerpartjai, de a víz tiszta és kellemes hőmérsékletű. Most szeptember vége felé már kezd elmúlni a strandidő, de még lehet hogy kilátogatok, friss levegőért, tengeri halért, szép kilátásért. Már hiányzik a természet a városban. 

Visszafelé sétálva a vonatról haza, mindig olyan, mintha wellness programon vettem volna részt, valahogy elégedetten fáradok el.

 







Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Brugge

Gent

Párizs