Vissza Marylandbe


Havas képpel kezdem az írásomat, szombaton még ilyen idő volt itt is. Nem maradt meg sokáig, ma már 20 fok volt. Talán az extrém hőmérsékleti ingadozásoknak és a Magyarország-Washington közötti időeltolódásnak is köszönhetem hogy legyengültem és most félig bedugult füllel, úgy érzem mindjárt megőrülök. Azt hogy fülcsepp úgy látszik nem ismerik a patikában, mert helyette egy semmire nem való gyógyszert tukmáltak rá Bingre mikor meg akart menteni. Bár nagy valószínűséggel ezt a vírust/megfázást szuvenírként hoztam Magyarországról. És az antibiotikum sem igazán használ, úgy érzem fölöslegesen kezdtem el szedni, még 2 napig kell.
 Valami szívderítőbb téma- például ez az ízletes francia reggeli. Felfedeztünk egy kellemes La madeline nevű helyet nem túl messze a házunktól.Ott rendeltem ezt az egg benediktet croissanttal és mindenféle jóval. Most hogy megvan a fényképe és ihletet merítettem, a szuperbonyolult tojást tükörtojássá variálva én is el tudom készíteni.






Mivel az elmúlt napokat nagyrészt az ágyban töltöttem, ma már muszáj volt kimozdulni és az időjárás is igazán motivált- gyerekek flangáltak a parkban egyszál rövidujjasban. Orrfújástól megviselt orrom nem nyújtott szívderítő látványt, ezért inkább kisminkeltem magam a természetbe. Bing értetlenkedett is, de van az a pont amikor az ember közérzetén sokat dob egy kis "tatarozás". A képen a kedvenc korlátaim egyike látható, szinte mindegyik ki van lazulva. Nem túl veszélyes, de könnyű a frászt hozni vele az egyszeri túrázóra- kb 10 cm-rel "hátraesik" ha valaki nekidől. De most hogy ezt leírtam, aki ezt elolvassa, nem esik ebbe a hibába. :) Mivel minden hó elolvadt, igazán grandiózus látvány volt, ahogy a Potomac folyó zúdult lefelé. Pedig nincsenek is túl nagy hegyek a közelben, nem tudom honnan jön ez a nagy mennyiségű víz. Ausztriában gyakran jártam a családdal "Klamm" túrákra, de ott mindig tornyosult a fejünk felett egy többezer méteres hegyorom.






Vannak azért nyugodtabb részei, le is ültem a partjára magamba szívni egy kis D-vitamint. Van is rólam egy lesifotó, itt már rövidujjasban. Hihetetlen hogy milyen tavaszi hangulat volt a jeges-havas hétvége után. Remélem azért a cseresznyefák nem esnek a tévedés áldozatául és nem borulnak virágba.
Háttérben Andy szerepel a turista, (aki igencsak megijedt a trükkös korláttól mikor nekidőlt)...


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Brugge

Gent

Párizs