Szülinap, kurzus és egy pozitív kórházlátogatás

Nem nagyon hoztam nyilvánosságra a szülinapomat, így megkímélve magamat sok facebook üzenettől. Nem mintha nem értékelném a jószándékot, viszont így kevesebbet pittyegett a telefonom, és tényleg meg tudtam élni a szülinapom, teljes jelenléttel élvezhettem a pillanatokat. Sőt, már szombaton belecsaptam, mert egy kis tóparti sátorozós-sütögetős (röplabdás) napot hirdettem meg barátokkal, mert egyenként nagyon nehéz lenne összehozni a személyes találkozást. Ők sem tudták mind hogy szülinapom lesz, így nem hoztak még több alkoholt, és ajándékot, valamint nem is kellett a középpontban lennem. Érdekes, hogy éneklés közben ez örömet okoz, de egyébként inkább kifáraszt ez a szerep.
Az idő is csodálatos volt, néha kis zuhéval, de egyébként júliusi meleggel. Vasárnap pedig a családommal ebédeltem, házi készítésű tortát is kaptam anyától. Nagy örömömre nem csak a cuki unokaöcsik és egyéb családtagok voltak ott, hanem Miriam is, aki Bécsből érkezett. (És másnap együtt utaztunk tovább Kiskunhalasra.) Már két éve nem láttuk egymást. De például ilyen szépen énekel. :)
Pénteken itt adunk szabadtéri koncertet Kiskunhalason.
Jó alkalom hogy régi ismerősöket újra lássak. Szóval kicsit nyaralás, kicsit tanulás, ez egy jó kombináció.
Az első nap végén az olasz zongorakísérőnek egészségügyi problémája volt. Kicsit félve mentek be a kórházba a feleségével, én voltam a fordító így velük tartottam. Annyi rosszat hallottam mostanság a kórházak helyzetéről, hogy bennem is volt szorongás. Először felhívtam az osztályvezető orvost, aki nagyon készséges volt, ugyan nem volt bent hétfő este, de odatelefonált a kollégájának, hogy jövünk. Egyébként sor nem volt az esti órán, de már tudták hogy nagyjából milyen problémával jövünk. (Ja és az olaszokban több a nemi előítélet, mert Fausto igencsak meglepődött, mikor egy fiatal doktornő fogadott minket.) Sok pénz kéne a kórházak felújításához, a kiskunhalasi is megérdemelne egy teljeskörű modernizációt (légkondit minden szint folyosójára), de az orvosok és nővérek nagyon profik voltak, EKG-t, ultrahangot is készítettek azonnal. Szerencsére kiderült, hogy nincs komoly probléma. Emberségesen bántak velünk, és nem azért mert egy külföldi beteg volt, akinek nincs TB-je és "fizetős vendég". Egy EU-s kártyát kértek csak el, az fedezi a költségeket. Tudom, hogy ez a téma gumicsont amit felvetettem, lehet másnak rossz tapasztalata a túlhajszolt nővérekkel, doktorokkal, de úgy érzem annyi keserűség van a világban, hogy muszáj megosztani a pozitív példákat is.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Brugge

Gent

Párizs