Halloween, vau

Még mielőtt elveszítené aktualitását, gyorsan közzéteszek pár képet a Halloween őrületről. Szombaton egy vidéki kisvárosban a kutyáiknak rendeztek beöltözős bulit az emberek...A választási kampányra reflektálva egy amerikai szavazónak öltözött kutya és gazdája voltak az elsők akiket láttam. 

Majd következett a "macskás öregasszony" bőrbe bújt bulldog, fürdőköpenyén plüss macskák csimpaszkodtak... Szerintem a kreatív kategória győztese.

A kis tacskót kinevezték Hotdognak, de a gazdája sem bírta ki beöltözés nélkül.
Egy régi amerikai sorozat szereplőjének öltözött a lány és kutyája.










  És végül íme egy díszlet ami sok házon visszaköszön, de itt egy igazén professzionális kivitelezést láthatunk. A képet nem én, hanem Nagy Nándor készítette, aki már ismeri hogy hol veszik "véresen komolyan" a dekorációt is. Ma én is megyek Alexandriába, ahol ez készült, bár én egy előadásra. De még biztos láthatok efféle remekműveket arra. Egyébként tegnap az utcán is ki volt téve egy doboz, csak hogy aki arra jár markoljon fel egy kis cukorkát, az egyik gumicukornak kifejezetten Gabi gyerekfogkrém íze volt, ahogy Kata (KCSP-s Chicago-ból jól megállapította) Most itt van összesen 3 Kcsp kolléga, úgyhogy sok dolog történik- nincs is időm nagyon hosszú blogot írni.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Brugge

Gent

Párizs