Új fejezet Bécsben

Szeptemberben Bécsbe költöztem. Nem éreztem olyan nagy változásnak, mert nem kellett messzire utazni, és mindent bőröndökbe bepakolva világgá menni.

De mégis más a hangulata ennek a városnak, más illatok szállnak a levegőben. Alpesi szél, hársfa, kávé és egy kis dohos cigarettaillat. Ha egy parfümbe zárnám az itteni kilencedik kerületet akkor ezeket az összetevőket tenném bele.

Eddig főleg zenészekkel barátkoztam össze, egy bécsi Pázmáneumos Ars Sacra koncert kapcsán- remélem máskor is lesz alkalom egy kis együtt éneklésre, muzsikálásra.

Azért még nagy a kontraszt Budapesthez képest, ahol mindig régi ismerősökbe botlok a villamoson. De az ilyen időszakok is fontosak, valahogy intenzívebben vagyok saját magam társaságában. Na és még jobban értékelem mikor a szeretteimmel lehetek. :)



Apróságok a mindennapokból :

-a kávé ára kb. 1000 Forint mindenhol
Inkább ki is hoztam egy kávégépet, mert néha jó érzés beülni egy hangulatos kávézóba, de megnyugtat a tudat hogy mostantól otthon is hódolhatok eme szenvedélyemnek.

-a tömegközlekedésben a vonaljegy 1 óráig érvényes, és közben válthat az ember járművet

Ez nagyon praktikus ötlet, Budapesten is jó lenne ha bevezetnék.

-az élelmiszer boltokban háromszor akkora a választék mint nálunk
Valószínű több náció él itt, vagy az emberek kísérletezőbb kedvűek, több újdonságért hajlandóak fizetni..

Nagy írásválságomnak (ami vagy fél évig tartott) ezennel vége, mostantól megint mesélni fogok a mindennapokról.


(Lila ruhás kép: nikaa photography )

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Brugge

Gent

Párizs